سیستمهای خبره و مهندسی دانش

دکتر بیتا امیرشاهی

سیستمهای خبره و مهندسی دانش

دکتر بیتا امیرشاهی

فوری --- روال کار استاد

نقل قول: ایمیل استاد برای من
ایشان فرمودند


روال کار من برای دروسی که هم 6 نمره اش دسته من است و هم 7 نمره تشریحی، به این صورت است که به جای امتحان 6 نمره من از شما یک تحقیق درباره این درس میخواهم. این تحقیق میتونه  مرور یک مقاله نسبتا جدید علمی پژوهشی یا آی اس آی مرتبط با درستون باشه. مقاله را بخونید و یک گزارش درباره اون مقاله برای من  بنویسید و بیاورید.
به جز اون در آخر ترم  یک امتحان  از حرفهایی که خودم سر کلاس میزنم ازتون میگیرم که نمره آن میتونه به عنوان نمره کمکی به اون 7 نمره تشریحیتون اضافه بشه.
قبل از شروع هر کلاس، چد روز جلوتر اگه لازم باشه من عکسها و نمودارهای دفعه بعد را در اختیار شما میگذارم تا بین دوستانتون قسمت کنید.
از اونجایی که منبع شما انگلیسی است من نهایت تلاشم را کردم تا کمک کنم که شما با خواندن همین جزوه من بتونید نمره خوبی را به امید خدا از این درس بگیرید. مخصوصا که شما دانشجویان ارشد هستید نمره پایین میتونه در پذیرش دکتراتون مشکل ساز بشه. برای همین امیدوارم که دوستانتون هم کمی کمک کنند تا انشاالله با نمرات بالا همه این درس ک را پاس کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا یحیائی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 18:33

استاد تو کلاسهای غیرحضوری چه جوری امتحان میگیرن؟؟؟؟

سوسن امینی آذر چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 16:47

سلام آقای هاشمی. خسته نباشید و ممنون بابت همه زحماتتون.شرمنده استاد خبره که این گفته ها را فرمودند کی هستند ؟ آقای دکتر فراهی یا خانم دکتر امیرشاهی؟

ansari چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 03:28

ممنون

Naser Esmaeelnezhad دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 18:48

sepasgozaram

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.