سیستمهای خبره و مهندسی دانش

دکتر بیتا امیرشاهی

سیستمهای خبره و مهندسی دانش

دکتر بیتا امیرشاهی

منابع درس سیستمهای خبره (دکتر فراهی)

سلا بچه ها


اینم لینک فایلهای ارسالی استاد امیر شاهی


فصل های 1 تا 3


فصل 4


فصل 5 تا 8


فصل 9


موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
نرجس متقی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 22:58

بازم سلام
شما لینکی از پی دی اف منبع اصلی یا لینکی دارید ؟

نرجس متقی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 22:55

با سلام و عرض ادب
چند جلسه تا حالا تشکیل شده ؟
من شنبه آینده امتحان آیلتس دارم و تا حالا در هیچ کلاسی شرکت نکردم
ضمنا لیسانسم هم ریاضی هستش البته مطالعاتی در زمینه سیستمهای خبر شبکه عصبی مصنوعی فرمال لنگواج و .... کردم ولی نمیدونم پیش نیاز مطالعاتیم برای این درس چی باید باشه
روی DSS ها هم کمی کار کردم
لطف میکنید از استاد بپرسید ؟
آیا حضور در کلاس الزامیه یا فایل ضبط شده کافیه ؟
اگر توضیحی دارید که میدونید به من کمک میکنه تشکر میکنم ؟
خوش باشید و سلامت

elham_t دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 22:47

mamnon aghaye aliye hashemi

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.