سیستمهای خبره و مهندسی دانش

دکتر بیتا امیرشاهی

سیستمهای خبره و مهندسی دانش

دکتر بیتا امیرشاهی

خبر فوری

سلام به همه دوستان

طبق آخرین صحبت انجام شده با استاد امیرشاهی(عصر شنبه 20 مهر 1392) تغییرات ذیل حاصل شد

  • بنده بعوان نماینده در سمینار تعیین شدم و جهت هماهنگی بیشتر میتونید یک ایمیل با عنوان سمینار برای من بفرستید لازم به ذکر است که امکان برگزاری کلاس هم هست که متعاقبا اعلام میشه
  • استاد بعنوان طراح سوال دو درس مهندسی نرم افزار و سیستمهای خبره تعیین شدند لذا بحث پراکندگی منابع منتفی شد و مبنا امتحان درسی است که استاد در کلاس میدهد
  • طبق هماهنگی با استاد، مقاله هاتون را برای من بجای ایشان بفرستید تا بتونیم از تکراری شدن موضوعات جلوگیری کنیم و با اعلام اسامی در زمان های مشخص مانع از جا ماندن افراد از لیست نهایی و ضایع شدن حق آنها بشیم

موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
نرجس متقی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 20:15

سلام وقت بخیر مهندس هاشمی عزیز
ممنون از پاسخگوییهای به موقع و منظمتون
منابع قطعی که استاد تدریس میکنند برای این دو درس چیه
آیا همون منابع سیستم گلستانه؟
مقاله ها رو اول بفرستیم برای استاد واسه تایید یا هر چی خواستیم خودمون ترجمه کنیم بعد با گزارش بفرستیم ؟
خوش باشید و سلامت

نرجس متقی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 09:48

سلام
مگه خانم دکتر هم درس سمینار ارائه کردند ؟
سمینارم با آقای ؟؟ هستنش
من توی سایت گلستان ندیدم
درس من قابل جابجایی هست ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.